Newspaper headlines: BBC ‘let Diana down’ and Sunak ‘goes on assault’

Read Time:26 Second

A lot of the papers lead on the BBC’s apology over false claims allegedly used to acquire Panorama’s interview with Princess Diana in 1995. The company is paying damages to Tiggy Legge-Bourke, a former nanny to Princes William and Harry, who it was falsely advised had had an affair with Prince Charles. In an editorial, the Day by day Specific welcomes the apology and says there are good causes to hope the BBC has learnt from appalling errors that may by no means be repeated.

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Leave a Reply

Your email address will not be published.